Post by cuscoajimvehis on Mar 16, 2022 22:44:07 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Clash of Clans ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Clash of Clans IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk för generatorns uthållighet ▞▞▞
▞▞▞ Clash of Clans 2022 version ▞▞▞
Inte DÅLIGT, MEN det borde också ta ett steg för att öka intresset, titta när vi spelar spelet, jag vill kontrollera min klan mambar, så att spelet kommer att slå ut än något annat spel
▷ Fusk och tips för Clash of Clans för iPhone och iPad
Fantastiskt spel ... varit ett fan sedan starten. Många bangladeshiska älskar detta spel. Men Bangladesh flagga finns inte i dekorationerna. Så, det är en förfrågan från ett länge fans, lägg till Bangladesh-flaggan i dekorationssektionen. Snälla 🙂
Clash of Clans حکمت عملی gjnv
Efter år av att ha spelat det här spelet och haft plötsliga avbrott under mycket lång tid nu, ändrar jag min recension till en stjärna. Spelet är trevligt men de avbrott som sker under strider är extremt irriterande. Att förlora trupper och strider som ett resultat av plötsliga avbrott förstör spelet.
Clash of Clans Strategiya fltu
Det här spelet är riktigt bra och jag gillar verkligen några funktioner som lagts till i det här spelet. men ibland visar det att mitt internet är långsamt men jag har en smidig enhet och ett bra internet. Så fixa det! Förutom det så mår du verkligen jättebra
Det här spelet är fantastiskt men det är nästan omöjligt att nå max allt utan pengar. Även den personliga pausen är gay af. Jag kommer knappt på och matchen säger personlig paus.
det är här Pocket Gamer Guide to Clash of Clans kan hjälpa, Chief. Guiden är sammansatt av iOS-spelexperter på Pocket Gamer och riktar sig till både kompletta
Jag är blandad och förbannad över något, spelet är okej men Clash of Clans verkar inte köras på min enhet. Jag är inte klar över vad min enhet är men det är en 2018-2019 LG Android-enhet. Jag är väldigt arg på att Clash of Clans bara kraschar eller till och med förvränger en del av spelet! Jag ser hela tiden svarta staplar och kan inte röra på min kamera och blir kraschad och sparkad utan anledning! Jag är väldigt förbannad över allt detta nyfikna att ditt spel ska fungera som det ska!
Det är ett bra spel när man väl kommer igång. Starten av spelet är hård och tråkig. När du väl får rk mycket pengar är det bara att vänta. Men raider och allt annat är så spännande.
Clash of Clans är en säker 5-stjärna. Den har perfekt mekanik och unik stil. Det är ett balanserat spel och grafiken är utmärkt. Det här spelet handlar om att gå framåt, och spelare i det här spelet måste ha tålamod. Det är värt att vänta på att mina trupper blir starkare och att mitt försvar blir dödligare. Sammantaget är det ett av de bästa spelen i Play Store. Tack.
det här är ett strategispel och det är så bra att installera och du spelar i år och år installera snälla det är så bra strategispel och du kan träna trupper Jag spelar det här spelet och det är så bra för mig att jag spelade 1 år och jag är så fantastisk att du kan bygga din by, trupper som uppgraderar dina grejer och mer, mer, mer, mer installera !!!!!!!!!!!!! och god jul
Kraschar om s4 hela tiden
Här är de grundläggande stegen för att få Clash of Clans på Android och iOS och komma igång med spelet: Gå till Clash of Clan-sidan på antingen Google Play
Jag hatar hur de ändrade truppdonationen till högsta nivån för din klankompis istället för nivån du donerar plus din klanborgsnivå. Jag brukade 1 pärla donera och köpa månadskortet främst av denna anledning. Denna förändring kommer att få mig att sluta köpa guldpasset.
Fantastisk app, jag skapade ett nytt konto och det är fortfarande riktigt bra. det enda jag hatar är att hyddan för byggarna kostar alldeles för mycket och borde vara billigare för typ 250 ädelstenar
Roligt spel men om jag någonsin är 1 bar nere på wifi kommer spelet inte att laddas. Jag kan sitta där och försöka spela i en timme men spelet kraschar hela tiden, det måste optimeras så att det kan spelas utan en perfekt wifi-anslutning.
Om man har tråkigt kan man spela
Hur spelar jag in CoC med Kamcord? Det enda vi måste göra för att spela in Clash Of Clans på Android är att gå in i själva appen. Kamcord. Väl inne kommer vi
Rätt så bra
Mycket trevligt spel Och snälla ta mitt förslag i överenskommelse. Det bör ett alternativ med vilket vi kan attackera vår egen bas med övningstrupper Så att vi kan testa vårt försvar, för nuförtiden är vissa människor inte intresserade av att försvara sin bas längre
Jag skulle vilja föreslå en fantastisk funktion i Clash of Clans, det är att kunna göra icke-defensiv byggnad i CoC som Town Hall för att möta havssidan av kartan, jag tror att det skulle vara fantastiskt! Istället för att titta på den nedre högra sidan av kartan... Jag hoppas att detta förslag hörs av Supercell!!! 😊
Det här är faktiskt kul! Men jag har problem med att uppdatera spelet.
Spelet är bra det är vad du förväntar dig av det det är svårt att överleva när alla vill attackera dig det är ett skämt att försöka gå med i en klan i det här spelet hade roligt de första två dagarna som handlade om det
10/10 mästerverksspel, både försvars- och anfallsskador, är balanserad fantastisk grafik och har en bra gemenskap, men jag saknar fortfarande de gamla tiderna när du kan prata med andra spelare runt omkring, det är lite tråkigt att det här spelet inte är populärt i mitt land nu
De nya uppdateringarna är så dåliga att det gamla spelet är bättre än det nya!
Clash of Clans Strategie jaww
Clash of Clans Стратегії ishj
Jag disconnectar hela tiden ur spelet ofta mitt i attacker, fått mig att förlora flera krig fixa spelet.
Tri Peaks Solitaire Islands С карти ufq
Det här spelet är fantastiskt, det gör ett bra jobb med att underhålla dig och jag har spelat det i flera år men byggtiden kan ta veckor och jag föreslår att supercell ska göra en funktion där istället för att bara ha en byggare för varje bygg eller uppgradering byggarna ska kunna hjälpa en byggare att göra uppgraderingen/bygget snabbare. Detta skulle fixa många klagomål och spelaren kan spendera mer tid på spelet istället för att kolla på basen var 5:e timme.
Jag är ett ivrigt fan och har varit beroende av det här spelet i flera månader nu. Men appen kommer inte att öppnas av vissa anledningar. Jag avinstallerade och installerade spelet tillbaka och trodde att detta skulle lösa problemet. Appen började fungera igen men mitt konto har försvunnit. Jag skrev e-postmeddelandet som är bifogat på det kontot men lyckades inte återställa det. Snälla hjälp mig.
Det är ett jättebra spela
Roligt i typ en vecka men sedan för jävligt
Öka hjältens IQ som de alla är soptunna i under attacken jag förlorade på grund av den här dumpningsdrottningen. Bara en byggnad fanns kvar utanför men den här knuten vill gå igenom väggen. Och jag förlorade min 1 stjärna i krig 99 procent😭
Topp!
Det är det bästa mobilspelet bro!
du får skapa din egen bas i spelet och jag älskar det faktum att kratrarna i spelet lägger så mycket detaljer i att vissa människor inte ens ser det och de skapar annonser som vissa människor inte ens tänker på så det är därför Jag gav dem 5 ⭐ (づ。◕‿‿◕。)づ
Clash of Clans Stratégie nyt
Fortsätter att krascha, kan inte spela spelet, även när jag kunde spela det kunde jag inte skriva, annars ett bra spel
Bra men man måste vänta ganska mycket..
Spelet är ganska bra och roligt för spelet skulle jag ha gett full stjärna men problemet med mig är att när jag försöker öppna spelet öppnas mitt spel inte ordentligt, det stänger inte min byggnad och andra saker än visar svart skärm i har försökt allt jag kunnat för att fixa det men ingenting fungerar på grund av det jag kan inte spela ordentligt om detta fortsätter tror jag inte att jag kommer spela det här spelet länge 😞😞
Brawl Stars är en battle royale för Android- och iPhone-mobiler från skaparna av Clash of Clans och Clash Royale, varför är det värt ett försök?
Bra spel men blir tråkigt år till år, uppgraderingar tar en evighet... över 2 veckors uppgraderingstid för en sak är för mycket
Det här är bra. Jag har spelat det sedan 2014. Men borttagningen av den globala chatten var som en dolk genom mitt bröst, det här spelet kommer aldrig att bli detsamma.....
99%.... 100%... Okänd felkod när appen skulle installeras- 919... 4 försök senare-samma sak
truppens hälsa är ett stort problem i byggarbasen och den dubbla kanonen gör för mycket skada om den hade kanske 10 mindre dps så skulle det vara rättvist. även stridsmaskinen är för svag för att vara en hjälte, träffpoängen är för låga och den dör ganska snabbt. annat än att spelet är ok
Clash of Clans finns nu till Android - PC för Alla
Din matchmaking i byggmästarbas suger!! Fixa det först, innan du fortsätter göra skinn för hjältar!! Basera inte din matchningsmekanism på troféer för det är den värsta tänkbara idén jag någonsin sett. Här är ett förslag, varför inte bara låta oss välja vår motståndare? För, vet du hur svårt det är att bekämpa ett maxnivå 8-byggarhallkonto med ett semi-maxnivå 7-byggarhallkonto? Och varför skulle du begränsa vårt plundring i byggmästarbasen? Vet du hur ironiskt det är?