Post by cuscoajimvehis on Mar 16, 2022 23:00:33 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ DesignVille: Merge \u0026 Design ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ DesignVille: Merge \u0026 Design IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit lisää kolikoita varten ▞▞▞
▞▞▞ DesignVille: Merge \u0026 Design 2022 version ▞▞▞
Hauska peli valinnoilla
DesignVille: Merge & Design Atjautības spēles nad
Rakasta tätä peliä. Sen jännittävä ja koukuttava. Kiitos kaverit
Hyvä
Kaikista yhdistämis- ja talosuunnittelupeleistä tätä olen etsinyt. Suuri päivitys simpel yhdistämis- tai talosuunnittelupeleistä! Toivottavasti pääsemme pelaamaan paljon!
Kiva peli
Hauskaa, mutta tarvitsee lisää ohjeita
Todella kaunis
It●✩♡※◎hahah panget 0lputang lna voimakas naman ngga to
kiva
Peliä ei voitu ladata..
Tämä peli on niin mahtava, että rakastan sitä, mutta huolimatta siitä, että se on kieltäytynyt avautumasta puhelimessani, peli on silti hieno, mutta voit ainakin pienentää pelin kokoa, luulen, että peli on liian raskas, siksi se ei voi avautua puhelimessani
Inhoan, kuten useimmat muutkin, on energiajuttu, heidän kaikkien täytyy päästä eroon siitä kokonaan ja antaa vain ppl:n leikkiä, aivan kuin näillä kehittäjillä kaikilla olisi sama aivosolu ja haluaisin sinun sanovan "F it". ja poista se, en koskaan käytä rahaa peleihin, joissa ne saavat sinut odottamaan
Tämä peli on toistaiseksi hauskaa!!! 😀👍
Nautin pelistä, kunnes jumiuduin alueelle 3, etupuutarhaan. Minun on hankittava kaksi tuotetta, jotka ovat sinisessä työkalulaatikossa, joita minulla ei ole, enkä löydä tapaa saada niitä. Osat, jotka yhdistyvät työkalulaatikoksi, estetään. En voi pelata enää.
DesignVille: Merge & Design თავსატეხი qfum
Aivan kauhea peli
Ei tarpeeksi tilaa yhdistämiseen
Olen alkanut pitää siitä kovasti
Olen uusi tässä yhdistämistyyppisessä pelissä ja olen yllättynyt, koska nautin todella sen pelaamisesta. Vaikka edistykseni on hieman hidasta, koska minun on odotettava energian täyttymistä, mutta en silti välitä odottamisesta.Onnittelut kehittäjille, jatka samaan malliin 💞
Hyvistä grafiikoista pidän
Ihanaa 😻😻😻😻 haluamme lisää jaksoja tästä pelistä ☺️☺️☺️
Mahtava yhdistämispeli!! Todella rentouttavaa ja nauti siitä todella!! Tehtävät ovat suoritettavissa eivätkä vaadi montaa yhdistämistä, mikä tuhlaa energiaasi. Rakastan sitä!
DesignVille: Merge & Design Jumboq kfih
Toimi hyvin tasolle 15, vaikka sainkin takka valmiiksi, se ei antanut minun mennä eteenpäin.
Hyvä kehittäjä. Olen odottanut seuraavaa huonetta sheikin makuuhuoneen jälkeen liian kauan. Milloin tämä peli päivitetään?
Loppuuko tämä peli koskaan
Hyvä sovellus, mutta roikkuu ja kosketukset eivät välillä toimi
Se on niin viihdyttävää, mutta energia ja jalokivet loppuvat niin nopeasti, ja sinulla on niin kauan aikaa ennen kuin ne täyttyvät.
Дизайнвиль: Merge & Дизайн Головоломки jlm
Pidän pelistä todella, pöydällä ei kuitenkaan ole tarpeeksi tilaa, ja tämän päivityksen jälkeen pelini ei lataudu
Hauska pieni ottelupeli. Mutta huone loppuu nopeasti.
Loistava peli, rakastan sitä. päähenkilö on söpö, toivon, että minulla olisi hänet tyttöystävänä
Viimeisimmän päivityksen jälkeen en ole pystynyt pelaamaan peliä, melkein valmis poistamaan!
Armored Frontier Παιχνίδια arcade yidw
Tämä on hauska tapa viettää aikaa..
Nauti pelistä hauskalla
Rakastan sitä ❤️❤️
Tämä peli oli hieno, mutta sain uuden puhelimen ja kaikki edistymiseni peliin menetettiin!!!
DesignVille:合成 & 設計 解謎 xtds
Mielenkiintoista
Ei valittamista
Se on paras peli mitä olen koskaan pelannut
Pidän todella pelistä, mutta se alkoi vain saada minut ulos
Rakasta tätä peliä
Alima Iddrisu 🍓
hauska pulmapeli, joka on täydellinen rentoutumiseen
Rakastan tätä peliä todella paljon ♥️
Mm